Wednesday, May 18, 2016

Rindu

Assalamualaikum

Saya yakin waktu ni ramai dilulit mimpi indah kerana jam sudah menunjukkan pukul 2.53 pagi,

Tiada sapa yang saya ingin coretkan hanya catatan kenangan sewaktu tinggal di UK dahulu.Tipu kalau saya kata saya tak ingin ke sana lagi.Setiap hari saya berdoa agar peluang terbuka luas untuk saya dan keluarga menjejakkan kaki lagi ke sana.Hanya gambar-gambar kenangan menjadi pengubat rindu saya di sini.Anak-anak saya selalu bertanyakan bila mereka akan 'pulang'ke UK semula.Buntu jawapan macam mana mahu diberikan.Sesungguhnya saya  bersyukur diberi pelyuang menjadi anak perantau selama 4 tahun.Saya sematkan gambar-gambar di sini sebagai catatan kenangan dan buah hati saya ketika rindu bertandang 

Gambar ni kali pertama di ambil ketika mula-mula sampai di uxbridge,Waktu ni kami masih berempat.Nuha mungkin baru berumur 2 atau 3 bulan


Abang adam,anak sulung saya.Mama rindu kamu waktu ni sayang.Waktu ni adam berumur 2 tahun 10 bulan 



Abang adam mirip sangat dengan adik hannan:)

Waktu ni,abang adam tak pandai lagi buat peace..hehehe

My handsome boy:)

Aktiviti kami hujung minggu.Berjalan-jalan di taman,menikmatan keindahan alam 








My princess..Ya Allah rindu sangat sang puteri ketika ni.Alhamdulillah Nuha anak yang sangat baik.Sangat senang di jaga.Moga jadi anak solehah ya sayang

Pemandangan yang saya tak pernah lihat di Malaysia.Tak tahu la ker saya ni memang jakun sangat tak pernah tengok iti dok dalam kolam dekat-dekat..hehe


Shopping kt tesco..hehe

No comments:

Post a Comment